konfederacja24 konfederacja24
511
BLOG

PSYCHOANALIZA PRZYPADKU GRZEGORZA S.....

konfederacja24 konfederacja24 Rozmaitości Obserwuj notkę 2

 

Poniżej "odautorsko" przerobiona piosenka, którą w czasach mojej młodości przygrywali "na murku" przelotnie akurat wolni kryminaliści, kiedy dawaliśmy im do ręki gitary (były to czasy rasta-punk-heavy rewolucji początku lat 80-tych - ...na mojej dzielnicy gitary brzęczały w każdej piwnicy...). Repertuary menów były z reguły albo zbliżone do tekstów "Taty Kazika" ("...ona mnie zdradziła, a ja wziąłem ostry nóż...), albo tego typu pure nonsensy.... 

 

(zapodaje z pamięci....)

"W pewnym zakątku w ubogiej chatce mieszkała sobie rodzina

Donald i Paweł, piękny Sławomir i mieli syna Schettina

Gdy miał lat dziesięć z niego się śmieli, gdy miał pięćdziesiąt się bali

Donalda powiesił na kalesonach, Pawła zawinął w dywanie.

 

A swoich Sławków trzymał na pasku i kazał chodzić parami

A swoje ciotki nadział na szczotki i powyrzucał oknami

Przyszła milicja zabrała draba i wyrzuciła z Platformy

Trzy strzały padły, dupa jest goła, na ziemii leżą reformy...."

===================================================

Dlaczego mi się skojarzyła ta piosenka i kiedy....?

A dlatego, że ten pure nonsens nabrał sensu , kiedy zobaczyłem w TV 10 letniego Schettinę, jak mu latają rączki i jak łyka kluchę po przegranej...

ZABRALI MU ZABAWKI, OBŚMIALI I WYGONILI Z PIASKOWNICY, KTÓRĄ SAM ZBUDOWAŁ....

Tak sobie myślę, że w środku WIELKIEGO GOLEMA (Mr No Mercy...) zbudowanego w środowisku dworskich eunuchów, siedzi sobie dziesięciolatek, gdzieś i kiedyś głęboko upokorzony w swoim poczuciu wartości...

Marzący o WŁADZY od zawsze i to takiej, która zapewnia PEŁNĄ KONTROLĘ.... Po trupach do celu, a tu nagle bęc...

"I znowu się będą śmiali, bo nie mam własnej bandy...."

A IDŹCIE JUŻ CHŁOPCY DO SKLEPU PO WIADERKO SZTRUMU, a tak po polsku:

 WYPIER... Z PIASKOWNICY!!!

ps.

Powyższy obśmiewczo psychologizujący tekst nie zmienia faktu, że słabi wewnętrznie ludzie, którzy zżyli się z maską strongmanów, są najczęściej najniebezpieczniejszymi charakteropatami - za żadną cenę nie pogodzą się z wyciągnięciem własnej słabości na światło publiczne....

Przerabiałem to zjawisko wielokrotnie, zarówno w życiu prywatnym, jak i w samej służbie - w konfrontacji z podobnym przypadkiem - z przełożonym podpiętym pod tą samą koterię....Tak działa tzw. selekcja negatywna w strukturach państwowych. 

NIE JEST CHYBA TRUDNO SOBIE WYOBRAZIĆ, JAK KSZTAŁTUJE SIĘ NADREPREZENTACJA TAKICH TYPÓW W STRUKTURACH TAK SŁABEJ I DWORSKO UFORMOWANEJ WŁADZY, JAKĄ JESTEŚMY OBDARZENI JUŻ OD PONAD SZEŚCIU LAT ...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości